I made this widget at MyFlashFetish.com.

Mrs. ZulIed
Assalamualaikum w.b.t

Bertemu kembali setelah sekian lame berehat dari berblog ;p Arini cam malas, sebab ape malas tak tau, tapi nak kate malas sangat taklaa sebab ade gak perkara yang akan dibuat huhuhu :P Erm kene plak hujan pagi tadi.. perghh enak jika dibuai mimpi huhuhu...

Takpelaa jom tgk video clip nih! Imbau kembali zaman kanak2 dulu suke betol tengok video clip nih.. Insan yang menyampaikan lagu ni pun baru je meninggal dunia.. Innalillah.. Tu yang dok tercarik balik kat uTube ;) Biaselaa manusia dah tiada baru mencari, baru dikenang...

video
Labels: 0 comments | | edit post
Reactions: 

^Awiz B together^