I made this widget at MyFlashFetish.com.

Mrs. ZulIed

~Assalamualaikum w.b.t~


Keinginan & keperluan...


2 makna yang berbeza.. Keinginan ape yang kite nak dan ia bukanla suatu kemestian.. takde tak jadi hal kalo ade ia suatu kepuasan. Keperluan pulak adalah sesuatu yang diperlukan dalam menjalani kehidupan.. Kalo takde makna kate tak lengkaplaaa idup nih.. Aku mula sedar perbezaan 2 perkara nih since i met my dear hubby :)
Tapi ade 1 perkara yang aku gabungkan kedua2nya sebab bagi aku ia suatu keinginan dan keperluan.. Aku sgt2 menginginkannye.. really2 need it! Mmg sgt2 diperlukan sebagai pelengkap kehidupan.. Nobody's know.. Let 'HE' fix everyting :)

Labels: | edit post
2 Responses
  1. Prof Azie Says:

    keinginan dan keperluan? biar aku teka..anak ker? bagi aku, setelah 2 tahun kawin n dapat anak, memang suatu keinginan dan keperluan. keinginan sebab tgk orang lain ada anak, keperluan memenuhi naluri seorang ibu. sesungguh aku bersyukur dianugerahkan menjadi seorang ibu. aku doakan ko supaya dimurahkan juga rezeki.


  2. Mrs. ZulIed Says:

    Owh ko rupenye.. Hehehe... ermm hanya yang memahami saje yang paham :p neway tq :) May Allah bless us...


Post a Comment

^Awiz B together^